Presse

• Avid Announces Launch of the Official Sibelius Training and Certification Program

2013-01-24

Avid Learning Partner Program will expand its course offering to provide professional instruction for Sibelius users Mehr Infos

• Avid kündigt Sibelius 7 an – die schnellste, intelligenteste und einfachste Art, Musik zu schreiben

2011-07-27

Avid bringt die neueste Version der weltweit am häufigsten gekauften Musiknotationssoftware heraus, die über umfassende Unterstützung für das Austauschformat MusicXML, eine exklusive Sample-Bibliothek in professioneller Qualität sowie eine neue, aufgabenorientierte Softwareoberfläche verfügt Mehr Infos

• Mit der neuen Noten-App Avid Scorch für das iPad können Musiker unterwegs üben, spielen und Noten kaufen

2011-06-09

Scorch ist die erste iPad-App, die auf der Sibelius-Technologie von Avid basiert, und macht dank stark interaktiver Notation das Üben und Spielen leicht Mehr Infos

• Avid Audio and Video Solutions Meet ARRA Guidelines

2009-06-24

Stimulus funding and aggressive educational pricing enables educators to provide students with real-world audio and video production experience Mehr Infos

• Sibelius 6 launch

2009-05-19

Professionals, students and educators gain competitive edge with innovative features that enable greater collaboration and enhance creative control Mehr Infos

• Sibelius Introduces "First" – Music Notation Software for Songwriters

2008-06-25

Sibelius, a part of Avid Technology, Inc. (Nasdaq: AVID) today announced Sibelius First®, a powerful new notation and composition tool for singer/songwriters, keyboard players and guitarists. Mehr Infos

• Auralia and Musition 3.5 released

2008-03-27

Sibelius Software today announce the release of new versions of Auralia and Musition, the world's bestselling aural and music theory training and testing software. Mehr Infos

• Seite